Jídlo

2. listopadu 2017 v 18:28 | thick girl |  Food
Ahojky ♥
Dneska jsem přemýšlela, jaká jídla zařadit do ABC diety, aby splinily kalorickou normu, a zároveň aby byly zdravé. :) Dřív, když jsem byla ana, tak jsem si dovolila klidně sníst před rodiči čokoládu, to jsem měla dobrý metabolismus, protože jsem měla bmi na podvýživě, a přesto jsem po čokoládě nepřibrala, a to jsem jí v kuse jedla asi měsíc, ale o tom budu psát někdy jindy. Teď by mě ta čokoláda zničila. :( Nejlepší je asi ovoce a zelenina, jenže to mi potom odchází i svalstvo, a cítím se méně zpevněná. Proto mě napadlo, že když mám na víkend povoleno 400 a 500 kcal, mohla bych si dát proteinovou tyčinku, která má cca 200-250kcal, ale přijmu hodně proteinu. Nebo tvaroh. Na chalupě jsme u lesa, takže si můžu dát hezkou procházku, ale nemám tam zase prostor na tancování, a nemám tam rotoped. Takže budu mít výdej menší. Ale říkám si, že když mám pořád příjem do těch 500, nemuselo by vadit, když si dám procházku do terénu a cviky na břicho, a nějaké činky.

Je to se mnou strašný, takhle se vyprasím, a výsledky bych chtěla hned - jsem beran, takže to mám takhle přirozeně asi ve všem :3 :D Chtěla bych Vás proto poprosit, jestli nemáte nějaké tipy na jídlo :) Třeba i ozkoušené :)

Edit: byla jsem tancovat, mám menší místnost v sklepě, a rotoped. A když jsem začala na rotopedu, tak přiběhla babi a seřvala mě, že nemám cvičit večer, a málem mi rozbila rádio. Neuvěřitelná scéna, je mi do breku. Stehna jsou má problémová partie, proč mi tohle dělá? Ona mi říká, abych se sebou něco dělala, a když to dělám, tak mi to kazí, a řeč s ní není. Jsem z toho špatná a brečím. Všechno snažení je na nic. Ještě, že jsem stihla tancovat a tu procházku, jinak bych se opravdu zbláznila.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Loretta Loretta | E-mail | Web | 2. listopadu 2017 v 19:13 | Reagovat

Ahoj, zkoušelas skyr? Na 100g má asi 65 kcal a 12g bílkovin :) Je to něco jako bílý jogurt nebo tvaroh a kelímek má myslím 140g ;)

2 thick girl thick girl | Web | 2. listopadu 2017 v 19:22 | Reagovat

[1]: děkuji moc! :))

3 Kara Kara | Web | 2. listopadu 2017 v 19:30 | Reagovat

Dobrý nápad s těmi proteiny o víkendu :) a skyr je super tip, méně kalorií, hodně bílkovin :) <3
Drž se.

4 Loretta Loretta | E-mail | Web | 3. listopadu 2017 v 5:46 | Reagovat

[2]: Skyr chutná podobně jako třeba  tvaroh :) Já kupuji skyr v Kauflandu nebo v Albertu, ale určitě ho můžou mít i jinde ;) Dá se sehnat i s příchutí ovoce, ale ten jsem teda nikdy neměla :-o
Nevím, jestli by byl dobrý se skořicí, to jsem nezkoušela, já ho jím samotný nebo s ovocem, občas si k němu vezmu piškoty nebo knackebrot :D Variant máš hodně :D  Kdysi jsem si do něj dávala třeba i chia nebo lněná semínka :D
Pak mi dej vědět, jestli chutnalo :P

5 Jajinka Jajinka | Web | 3. listopadu 2017 v 8:34 | Reagovat

Raději zvol tvaroh než proteinovou tyčinka. Ta obsahuje zbytečně moc cukru.
Moje tipy na jídlo s nízkých obsahem tuku najdeš u mě na blogu v článích s názcem FIT OBJEVY :)

TADY:http://jajinkamkt.blog.cz/rubrika/zdrave-a-fit

6 Thick Girl Thick Girl | Web | 3. listopadu 2017 v 8:53 | Reagovat

[5]: děkuju! :)) máš pravdu, ještě jednou jsem si projížděla nutriční hodnoty a proteinovou tyčinku zatím vyškrtávám :D :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama